Hibrid tárgyalók

Olyan megbeszélőhelyiségek, amelyek támogatják a fizikai és a távoli résztvevők közötti hatékony együttműködést. Ezek a modern tárgyalók technológiai megoldásokat használnak, hogy a virtuális és a személyes kommunikáció egyenrangúan működjön.

Kiemelt partnereink

Eladott kijelző
0 +
Telepített projekt
0 +
tapasztalat
0 év
Magas minőségű audiovizuális rendszer

♦︎ HD kamerák, amelyek automatikusan követik a beszélőt
♦︎ Több mikrofon és zajszűrés a tiszta hangátvitel érdekében
♦︎ Nagy méretű kijelzők vagy projektorok

Integrált videokonferencia-eszközök

♦︎ Zoom, Microsoft Teams, Google Meet és egyéb platformok támogatása
♦︎ Érintőképernyős vezérlés és egyszerű csatlakozás

Interaktív eszközök

♦︎ Digitális táblák (pl. Microsoft Surface Hub, Google Jamboard)
♦︎ Képernyőmegosztás és élő jegyzetelés lehetősége

A hibrid tárgyalók célja, hogy a személyesen és távolról résztvevők egyaránt hatékonyan dolgozhassanak együtt, minimalizálva a technikai akadályokat.

Legfontosabb eszközei

Videó-konferencia rendszer

Kiemelkedő minőségű kamera és mikrofon, amelyek biztosítják a tiszta képet és hangot.

Interaktív kijelző

Prezentációkhoz és közös munkához használható.

Hangszórók és mikrofonok

Egyenletes hangelosztás a terem minden pontján.

Tárgyalótermi vezérlőpanel

Egyszerűsíti a hívások és prezentációk irányítását.

Konnektivitás és hálózat

Erős Wi-Fi, vezetékes internet, valamint HDMI, USB-C és egyéb csatlakozási lehetőségek.

Felhőalapú együttműködési platformok

Zoom, Microsoft Teams, Google Meet stb. integrálása.

Miért velünk?

Márkafüggetlen szemlélet​

Célunk, hogy minden helyzetben a megrendelő igényeit teljesítsük. Nem köti a kezünket egyik gyártó sem, így az adott feladatnak megfelelő legjobb megoldást tudjuk adni.

20+ év tapasztalat

2002 óta szolgálunk ki vállalatokat és magánszemélyeket különböző digitális képi megjelenítési igényeit.

Tervezéstől a karbantartásig

Amit tervezünk és megvalósítunk, ahhoz később magas szakértelmű.

Rólunk mondták

5/5
“Nagyon segítőkészek voltak. Megadtam a specifikációkat, és másnap már hívtak is. Nagy szakmai tudással rendelkeznek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket!”
Nagy Boglárka
5/5
“Telefonon és személyesen is adtak szakmai tanácsot, segítették a választást. Rugalmasak voltak a szállítással kapcsolatban is.”
Szirmai Tamás
5/5
“Igencsak személyre szabott, nehéz esetben sikerült közösen jó megoldást találni. Kifejezetten elégedett vagyok a szakmai segítséggel, a minőséggel, az árral, és végül a szállítás is meglepően gyorsan történt meg. Nagyon jó lett a végeredmény, nagyon örülök neki, hála és köszönet érte!”
Kerekes Csaba

Konzultáció

Felmérjük az igényeket és feltételeket.
Direction Arrows

Tervezés

Tervezünk rá több koncepciót.
Direction Arrows

Ajánlatadás

Több változatot, a te igányeidre szabva.
Direction Arrows

Beüzemeljük

Kimegyünk a helyszínre és üzembe helyezzük a termékeket.
Direction Arrows

Folyamatosan segítünk

Karbantartást biztosítunk.
Direction Arrows

Vegye fel velük a kapcsolatot

Írja meg nekünk igényeit!

E-mail

info@lumenkft.hu

Telefon

+36 1 270 1842

Kövessen minket!

Gyakran ismételt kérdések

Fontos, mert: egy nagyobb rendszer (pl. tárgyalóterem teljes kiépítése) telepítést is igényel.
Tipp: Komplett kivitelezés, beüzemelés, próbaüzem, dokumentáció biztosítása.

Fontos, mert: a cég fejlődésével együtt kell növekednie a technikának is.
Tipp: Moduláris megoldások, többtermes rendszerek összehangolása, felhőalapú vezérlés.

Fontos, mert: a beszerzési döntések gyakran több szereplős, költségérzékeny folyamatok.
Tipp: Ne csak az árat, hanem a szolgáltatások, garancia és tartósság szintjét is mérlegelje.

Fontos, mert: a technika „élőben” mutatja meg az igazi teljesítményét.
Tipp: Ha lehetséges, kérjen próbahasználatot vagy látogasson el egy partnerhelyszínre.

Fontos, mert: nem célszerű évente újra beruházni – inkább hosszú távra érdemes tervezni.
Tipp: Támogatott frissítések, modern protokollok (pl. Dante audio, NDI video), szoftveres
skálázás.

Fontos, mert: üzleti környezetben kulcs a stabil működés, nem engedhetők meg gyakori hibák
vagy leállások.
Tipp: Válasszon ipari szintű, professzionális kategóriájú eszközöket (pl. Panasonic, Barco, Shure,
Crestron).

Fontos, mert: a prezentációk és tárgyalások hatékonysága nagyban múlik a minőségen.
Tipp: Full HD / 4K felbontás, zajszűrős mikrofonok, minőségi hangszórók előnyben.

Fontos, mert: a felhasználók gyakran nem technikai szakemberek.
Tipp: Érintőképernyős vezérlés, automatikus beállítások, felhasználóbarát felület szükséges.

Fontos, mert: egy új eszköznek illeszkednie kell a meglévő IT / AV infrastruktúrába.
Tipp: Támogatott csatlakozók (HDMI, USB-C, LAN), szoftverintegráció (Teams, Zoom, Webex).

Fontos, mert: egy komplex rendszer beüzemelése és használata gyakran szakértelmet igényel.
Tipp: Elérhető szerviz, hotline, helyszíni betanítás, karbantartási szerződés előnyös.