Olyan megbeszélőhelyiségek, amelyek támogatják a fizikai és a távoli résztvevők közötti hatékony együttműködést. Ezek a modern tárgyalók technológiai megoldásokat használnak, hogy a virtuális és a személyes kommunikáció egyenrangúan működjön.
♦︎ HD kamerák, amelyek automatikusan követik a beszélőt
♦︎ Több mikrofon és zajszűrés a tiszta hangátvitel érdekében
♦︎ Nagy méretű kijelzők vagy projektorok
♦︎ Zoom, Microsoft Teams, Google Meet és egyéb platformok támogatása
♦︎ Érintőképernyős vezérlés és egyszerű csatlakozás
♦︎ Digitális táblák (pl. Microsoft Surface Hub, Google Jamboard)
♦︎ Képernyőmegosztás és élő jegyzetelés lehetősége
Kiemelkedő minőségű kamera és mikrofon, amelyek biztosítják a tiszta képet és hangot.
Prezentációkhoz és közös munkához használható.
Egyenletes hangelosztás a terem minden pontján.
Egyszerűsíti a hívások és prezentációk irányítását.
Erős Wi-Fi, vezetékes internet, valamint HDMI, USB-C és egyéb csatlakozási lehetőségek.
Zoom, Microsoft Teams, Google Meet stb. integrálása.
Célunk, hogy minden helyzetben a megrendelő igényeit teljesítsük. Nem köti a kezünket egyik gyártó sem, így az adott feladatnak megfelelő legjobb megoldást tudjuk adni.
2002 óta szolgálunk ki vállalatokat és magánszemélyeket különböző digitális képi megjelenítési igényeit.
Amit tervezünk és megvalósítunk, ahhoz később magas szakértelmű.
Írja meg nekünk igényeit!
Fontos, mert: egy nagyobb rendszer (pl. tárgyalóterem teljes kiépítése) telepítést is igényel.
Tipp: Komplett kivitelezés, beüzemelés, próbaüzem, dokumentáció biztosítása.
Fontos, mert: a cég fejlődésével együtt kell növekednie a technikának is.
Tipp: Moduláris megoldások, többtermes rendszerek összehangolása, felhőalapú vezérlés.
Fontos, mert: a beszerzési döntések gyakran több szereplős, költségérzékeny folyamatok.
Tipp: Ne csak az árat, hanem a szolgáltatások, garancia és tartósság szintjét is mérlegelje.
Fontos, mert: a technika „élőben” mutatja meg az igazi teljesítményét.
Tipp: Ha lehetséges, kérjen próbahasználatot vagy látogasson el egy partnerhelyszínre.
Fontos, mert: nem célszerű évente újra beruházni – inkább hosszú távra érdemes tervezni.
Tipp: Támogatott frissítések, modern protokollok (pl. Dante audio, NDI video), szoftveres
skálázás.
Fontos, mert: üzleti környezetben kulcs a stabil működés, nem engedhetők meg gyakori hibák
vagy leállások.
Tipp: Válasszon ipari szintű, professzionális kategóriájú eszközöket (pl. Panasonic, Barco, Shure,
Crestron).
Fontos, mert: a prezentációk és tárgyalások hatékonysága nagyban múlik a minőségen.
Tipp: Full HD / 4K felbontás, zajszűrős mikrofonok, minőségi hangszórók előnyben.
Fontos, mert: a felhasználók gyakran nem technikai szakemberek.
Tipp: Érintőképernyős vezérlés, automatikus beállítások, felhasználóbarát felület szükséges.
Fontos, mert: egy új eszköznek illeszkednie kell a meglévő IT / AV infrastruktúrába.
Tipp: Támogatott csatlakozók (HDMI, USB-C, LAN), szoftverintegráció (Teams, Zoom, Webex).
Fontos, mert: egy komplex rendszer beüzemelése és használata gyakran szakértelmet igényel.
Tipp: Elérhető szerviz, hotline, helyszíni betanítás, karbantartási szerződés előnyös.