A modern technológia, a kényelmes környezet és a
hatékony szervezési lehetőségek kombinációját nyújtja. Ezek a helyszínek ideálisak üzleti
rendezvényekhez, szakmai konferenciákhoz, workshopokhoz vagy hibrid eseményekhez.
♦︎ Professzionális audiovizuális rendszer (HD kamerák, többcsatornás mikrofonok,
zajszűrés
♦︎ Nagyfelbontású kijelzők és LED-falak
♦︎ Hybrid események támogatása (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex integráció)
♦︎ Kiterjesztett és virtuális valóság lehetőségek (VR/AR prezentációk)
♦︎ Különböző méretű és elrendezésű termek, amelyek gyorsan átalakíthatók
♦︎ Mobilfalak és variálható bútorzat
♦︎ Breakout roomok kisebb csoportos megbeszélésekhez
♦︎ Ergonomikus székek és optimális megvilágítás
♦︎ Akusztikailag optimalizált tér a zajcsökkentés érdekében
♦︎ Természetes fény és zöldterületek a kikapcsolódáshoz
♦︎ Okos regisztrációs rendszer (önkiszolgáló check-in, QR-kódos beléptetés)
♦︎ Mobilalkalmazások eseményekhez (programok, interaktív térképek, networking
funkciók)
♦︎ Mesterséges intelligencia alapú tolmácsolás és jegyzetelés
♦︎ Projektor és vetítővászon – Nagyobb közönség számára prezentációkhoz.
♦︎ Nagy felbontású kijelzők – Interaktív előadásokhoz, távoli részvételhez.
♦︎ Professzionális hangrendszer – Mikrofonok, hangszórók, keverőpultok.
♦︎ 4K konferenciakamerák – Távoli résztvevőknek éles képminőség.
♦︎ Online közvetítés eszközei – Streaming platformokhoz kompatibilis technológia.
♦︎ Automatikus zajszűrés és beszédfelismerés – Tisztább hangminőség érdekében.
♦︎ Érintőképernyős panelek – Prezentációk dinamikusabbá tételéhez.
♦︎ Virtuális és hibrid rendezvényplatformok – Távoli és helyszíni közönség
összekapcsolásához.
♦︎ Okostáblák és digitális jegyzetelés – Közös ötleteléshez és jegyzetek
megosztásához.
♦︎ Erős Wi-Fi és vezetékes internet – Stabil online kapcsolat.
♦︎ Távoli konferenciaterem-vezérlők – Világítás, hang és vizuális elemek irányításához.
♦︎ RFID és QR-kódos beléptetés – Gyors és hatékony regisztráció.
♦︎ Ergonomikus bútorok – Kényelmes ülések hosszabb eseményekhez.
♦︎ Energiatakarékos világítás és hűtés – Fenntartható működés támogatása.
♦︎ Automatizált teremfoglalási rendszerek – Hatékony helyhasználat érdekében.
Célunk, hogy minden helyzetben a megrendelő igényeit teljesítsük. Nem köti a kezünket egyik gyártó sem, így az adott feladatnak megfelelő legjobb megoldást tudjuk adni.
2002 óta szolgálunk ki vállalatokat és magánszemélyeket különböző digitális képi megjelenítési igényeit.
Amit tervezünk és megvalósítunk, ahhoz később magas szakértelmű
Írja meg nekünk igényeit!
Fontos, mert: egy nagyobb rendszer (pl. tárgyalóterem teljes kiépítése) telepítést is igényel.
Tipp: Komplett kivitelezés, beüzemelés, próbaüzem, dokumentáció biztosítása.
Fontos, mert: a cég fejlődésével együtt kell növekednie a technikának is.
Tipp: Moduláris megoldások, többtermes rendszerek összehangolása, felhőalapú vezérlés.
Fontos, mert: a beszerzési döntések gyakran több szereplős, költségérzékeny folyamatok.
Tipp: Ne csak az árat, hanem a szolgáltatások, garancia és tartósság szintjét is mérlegelje.
Fontos, mert: a technika „élőben” mutatja meg az igazi teljesítményét.
Tipp: Ha lehetséges, kérjen próbahasználatot vagy látogasson el egy partnerhelyszínre.
Fontos, mert: nem célszerű évente újra beruházni – inkább hosszú távra érdemes tervezni.
Tipp: Támogatott frissítések, modern protokollok (pl. Dante audio, NDI video), szoftveres
skálázás.
Fontos, mert: üzleti környezetben kulcs a stabil működés, nem engedhetők meg gyakori hibák
vagy leállások.
Tipp: Válasszon ipari szintű, professzionális kategóriájú eszközöket (pl. Panasonic, Barco, Shure,
Crestron).
Fontos, mert: a prezentációk és tárgyalások hatékonysága nagyban múlik a minőségen.
Tipp: Full HD / 4K felbontás, zajszűrős mikrofonok, minőségi hangszórók előnyben.
Fontos, mert: a felhasználók gyakran nem technikai szakemberek.
Tipp: Érintőképernyős vezérlés, automatikus beállítások, felhasználóbarát felület szükséges.
Fontos, mert: egy új eszköznek illeszkednie kell a meglévő IT / AV infrastruktúrába.
Tipp: Támogatott csatlakozók (HDMI, USB-C, LAN), szoftverintegráció (Teams, Zoom, Webex).
Fontos, mert: egy komplex rendszer beüzemelése és használata gyakran szakértelmet igényel.
Tipp: Elérhető szerviz, hotline, helyszíni betanítás, karbantartási szerződés előnyös.