Profi rendezvényhelyszínek

A modern technológia, a kényelmes környezet és a
hatékony szervezési lehetőségek kombinációját nyújtja. Ezek a helyszínek ideálisak üzleti
rendezvényekhez, szakmai konferenciákhoz, workshopokhoz vagy hibrid eseményekhez.

Kiemelt partnereink

Eladott kijelző
0 +
Telepített projekt
0 +
tapasztalat
0 év
High-tech megoldások

♦︎ Professzionális audiovizuális rendszer (HD kamerák, többcsatornás mikrofonok, zajszűrés
♦︎ Nagyfelbontású kijelzők és LED-falak
♦︎ Hybrid események támogatása (Zoom, Microsoft Teams, Cisco Webex integráció)
♦︎ Kiterjesztett és virtuális valóság lehetőségek (VR/AR prezentációk)

Rugalmas és moduláris terek

♦︎ Különböző méretű és elrendezésű termek, amelyek gyorsan átalakíthatók
♦︎ Mobilfalak és variálható bútorzat
♦︎ Breakout roomok kisebb csoportos megbeszélésekhez

Kénylemes és inspiráló terek

♦︎ Ergonomikus székek és optimális megvilágítás
♦︎ Akusztikailag optimalizált tér a zajcsökkentés érdekében
♦︎ Természetes fény és zöldterületek a kikapcsolódáshoz

Digitalizált és automatizált megoldások

♦︎ Okos regisztrációs rendszer (önkiszolgáló check-in, QR-kódos beléptetés)
♦︎ Mobilalkalmazások eseményekhez (programok, interaktív térképek, networking funkciók)
♦︎ Mesterséges intelligencia alapú tolmácsolás és jegyzetelés

Emelje magasabb szintre üzleti rendezvényeidet!

Legfontosabb eszközei

Audiovizuális eszközök

♦︎ Projektor és vetítővászon – Nagyobb közönség számára prezentációkhoz.
♦︎ Nagy felbontású kijelzők – Interaktív előadásokhoz, távoli részvételhez.
♦︎ Professzionális hangrendszer – Mikrofonok, hangszórók, keverőpultok.

Videokonferencia és streamelés

♦︎ 4K konferenciakamerák – Távoli résztvevőknek éles képminőség.
♦︎ Online közvetítés eszközei – Streaming platformokhoz kompatibilis technológia.
♦︎ Automatikus zajszűrés és beszédfelismerés – Tisztább hangminőség érdekében.

Interaktív technológiák

♦︎ Érintőképernyős panelek – Prezentációk dinamikusabbá tételéhez.
♦︎ Virtuális és hibrid rendezvényplatformok – Távoli és helyszíni közönség összekapcsolásához.
♦︎ Okostáblák és digitális jegyzetelés – Közös ötleteléshez és jegyzetek megosztásához.

Kapcsolódási és vezérlési rendszerek

♦︎ Erős Wi-Fi és vezetékes internet – Stabil online kapcsolat.
♦︎ Távoli konferenciaterem-vezérlők – Világítás, hang és vizuális elemek irányításához.
♦︎ RFID és QR-kódos beléptetés – Gyors és hatékony regisztráció.

Komfort és fenntarthatóság

♦︎ Ergonomikus bútorok – Kényelmes ülések hosszabb eseményekhez.
♦︎ Energiatakarékos világítás és hűtés – Fenntartható működés támogatása.
♦︎ Automatizált teremfoglalási rendszerek – Hatékony helyhasználat érdekében.

Miért velünk?

Márkafüggetlen szemlélet​

Célunk, hogy minden helyzetben a megrendelő igényeit teljesítsük. Nem köti a kezünket egyik gyártó sem, így az adott feladatnak megfelelő legjobb megoldást tudjuk adni.

20+ év tapasztalat

2002 óta szolgálunk ki vállalatokat és magánszemélyeket különböző digitális képi megjelenítési igényeit.

Tervezéstől a karbantartásig

Amit tervezünk és megvalósítunk, ahhoz később magas szakértelmű 

Rólunk mondták

5/5
“Nagyon segítőkészek voltak. Megadtam a specifikációkat, és másnap már hívtak is. Nagy szakmai tudással rendelkeznek, mindenkinek csak ajánlani tudom őket!”
Nagy Boglárka
5/5
“Telefonon és személyesen is adtak szakmai tanácsot, segítették a választást. Rugalmasak voltak a szállítással kapcsolatban is.”
Szirmai Tamás
5/5
“Igencsak személyre szabott, nehéz esetben sikerült közösen jó megoldást találni. Kifejezetten elégedett vagyok a szakmai segítséggel, a minőséggel, az árral, és végül a szállítás is meglepően gyorsan történt meg. Nagyon jó lett a végeredmény, nagyon örülök neki, hála és köszönet érte!”
Kerekes Csaba

Konzultáció

Felmérjük az igényeket és feltételeket.
Direction Arrows

Tervezés

Tervezünk rá több koncepciót.
Direction Arrows

Ajánlatadás

Több változatot, a te igányeidre szabva.
Direction Arrows

Beüzemeljük

Kimegyünk a helyszínre és üzembe helyezzük a termékeket.
Direction Arrows

Folyamatosan segítünk

Karbantartást biztosítunk.
Direction Arrows

Vegye fel velük a kapcsolatot

Írja meg nekünk igényeit!

E-mail

info@lumenkft.hu

Telefon

+36 1 270 1842

Kövessen minket!

Gyakran ismételt kérdések

Fontos, mert: egy nagyobb rendszer (pl. tárgyalóterem teljes kiépítése) telepítést is igényel.
Tipp: Komplett kivitelezés, beüzemelés, próbaüzem, dokumentáció biztosítása.

Fontos, mert: a cég fejlődésével együtt kell növekednie a technikának is.
Tipp: Moduláris megoldások, többtermes rendszerek összehangolása, felhőalapú vezérlés.

Fontos, mert: a beszerzési döntések gyakran több szereplős, költségérzékeny folyamatok.
Tipp: Ne csak az árat, hanem a szolgáltatások, garancia és tartósság szintjét is mérlegelje.

Fontos, mert: a technika „élőben” mutatja meg az igazi teljesítményét.
Tipp: Ha lehetséges, kérjen próbahasználatot vagy látogasson el egy partnerhelyszínre.

Fontos, mert: nem célszerű évente újra beruházni – inkább hosszú távra érdemes tervezni.
Tipp: Támogatott frissítések, modern protokollok (pl. Dante audio, NDI video), szoftveres
skálázás.

Fontos, mert: üzleti környezetben kulcs a stabil működés, nem engedhetők meg gyakori hibák
vagy leállások.
Tipp: Válasszon ipari szintű, professzionális kategóriájú eszközöket (pl. Panasonic, Barco, Shure,
Crestron).

Fontos, mert: a prezentációk és tárgyalások hatékonysága nagyban múlik a minőségen.
Tipp: Full HD / 4K felbontás, zajszűrős mikrofonok, minőségi hangszórók előnyben.

Fontos, mert: a felhasználók gyakran nem technikai szakemberek.
Tipp: Érintőképernyős vezérlés, automatikus beállítások, felhasználóbarát felület szükséges.

Fontos, mert: egy új eszköznek illeszkednie kell a meglévő IT / AV infrastruktúrába.
Tipp: Támogatott csatlakozók (HDMI, USB-C, LAN), szoftverintegráció (Teams, Zoom, Webex).

Fontos, mert: egy komplex rendszer beüzemelése és használata gyakran szakértelmet igényel.
Tipp: Elérhető szerviz, hotline, helyszíni betanítás, karbantartási szerződés előnyös.